Tuesday, September 25, 2012

Aniversare

Treisprezece ani,
Agonie si extaz -
Dulcea viata-n doi.




... Pentru ca asa s-a nimerit, ca ziua de azi sa aiba o dubla semnificatie pentru mine ...
.... si pentru ca am invatat ca perfectiunea e plictisitoare ....
.... iar viata capata tente roz cand stii sa mai si faci haz de necaz ...




Si ca sa pastrez aceeasi nota umoristica, inchei cu un citat care m-a amuzat:

“Nimeni nu poate castiga razboiul sexelor. Exista prea multa fraternizare cu inamicul.” (Henry Kissinger)

2 comments:

  1. O aniversare frumoasa si sa va fie cu noroc in ciuda blamatului numar 13; inca de ieri am tot poposit aici si-am tot ascultat melodiile insa n-am reusit sa si scriu cateva randuri poate si pentru ca dupa ultima fraza cu "fraternizarea cu inamicul" doar zambetul a mai putut ramane ca replica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Multumim frumos, Claudia! Ieri a fost chiar cu noroc, caci am serbat in cabinetul dentistului , ca sa zic asa si 13-le nostru mi-a purtat noroc, caci nu m-a chinuit prea tare doctorul :))

      Delete