Tuesday, April 3, 2012

Alb de Aprilie


Alb de Aprilie... insa nu de la ghioceii pe care speram sa ii gasesc, ci de la zapada care nu se mai da dusa nici acum, la inceput de aprilie, cand in oras copacii infloriti si pasarelele inveselesc fiecare dimineata. O mini-tura de duminica, in care vroiam sa exersam putin la coltari si piolet pe la baza Vaii Albe, din care ne-am ales insa cu o vreme autentica de iarna, cu toate ingredientele: viscol, fulguiala si frig de-ti inghetau si gandurile. Noroc cu ceaiul fierbinte si cu bolovanul de sub La Verdeata unde ne-am putut adaposti nitel, inainte de a ne intoarce. Mi-a placut potecuta "agatata" si privelistea pe care ti-o oferea. Mi-a placut senzatia de siguranta pe care ti-o dau coltarii, chit ca i-am probat doar pe drumul de intoarcere, putin. Singurul regret a fost ca nu am putut vedea mare lucru din Valea Alba, ceea ce mi-a starnit si mai tare curiozitatea si dorinta sa revin candva, pe viitor.



2 comments:

  1. Chiar si o mica plimbare prinde bine :)
    Eu am urcat pe Valea Alba iarna, dar de-abia astept sa urc si vara intr-o zi senina. Poate chiar la vara :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sa stii ca a prins bine, ca programul nostru de birou din timpul saptamanii te face sa cam ruginesti si te resimti la o iesire. Ar tb sa fac mai multa miscare in timpul liber dar pe de alta parte, dupa 10 ore de munca nu mai ai tot timpul aceeasi energie ca la primele ore de dimineata. Noroc cu entuziasmul care de multe ori compenseaza.
      Si eu tot asa imi doresc, sa o urc intr-o zi frumoasa, de vara. Las pentru la anu' , eventual, traseele de iarna, pana atunci sperand ca voi mai capata experienta si ...mai mult curaj.

      Delete