Thursday, June 23, 2011

La pas, prin Bucurestiul de altadata

Aseara: Expozitia Fotogeografica de la Muzeul de Istorie al Municipiului Bucuresti, Parcul Cismigiu, cu oprire in fata Teatrului National, pentru o mai veche promisiune.

Citisem destul de tarziu de expozitie pe net si, stiind ca mai aveam doar 3 zile la dispozitie pentru a ajunge, m-am straduit sa o vizitez chiar in seara trecuta. E cam greu in timpul saptamanii, caci programul expozitiei se incheia la ora 18, iar programul meu de lucru, la ora 17 (asta daca nu aveam ghinionul sa fiu retinuta peste program). Am incercat o exceptie, sa fug la ora 17, dar nici macar acum nu a fost sa fie. Totusi, am ajuns pe ultima suta de metri si am reusit sa admir si sa invat putin din lucrarile unor oameni cu experienta si mult talent. Muzica de pian din fundal intregea atmosfera. Pacat ca totul a fost pe fuga...

Si daca tot ajunsesem la Universitate, iar pana in Cismigiu era doar o aruncatura de bat, am tras o fuga si pana acolo. Nu mai fusesem de foarte multa vreme si totul mi se parea necunoscut.

Ce bine e vara, cand zilele sunt lungi si iti poti lasa pasii sa te poarte incolo si incoace, pana seara tarziu...

Se vede ca nu mai trecusem de ceva timp prin fata Universitatii. Am avut surpriza sa gasesc o mare parte din colectia Muntii Nostri si cateva alte ghiduri turistice printre care si cel al judetului Buzau, pe care il tot cautasem inainte de Rusalii.

Apoi, ca sa imi dau restanta din primavara cand am tot ajuns in fata Teatrului cu diferite ocazii, dar niciodata cu aparatul foto la mine, am surprins sculpturile putin ciudate care au starnit atatea comentarii pro si contra :).

Va invit la o mica promenada pe-nserat, in Bucurestiul de-altadat':

















Eu inca mai cred ca Bucurestiul poate redeveni Micul Paris. Depinde, intr-o oarecare masura si de noi sa ii oferim aceasta sansa.


No comments:

Post a Comment