Wednesday, October 5, 2011

Amintiri din vacanta de vara - Transalpina

In a doua saptamana din concediul estival, dupa plimbarea din Delta, mai exact intre 09-10 august, am modificat putin planul in sensul ca am taiat de pe lista cateva obiective, ramanand cu unul de mult visat: Transalpina. In plan era si Lacul Calcescu, insa vremea nu a prea tinut cu noi, dar nu e bai, pentru ca in tura lui Conrad am reusit sa il vedem si pe acesta si nu numai...

Am reusit totusi sa vedem 2 lacuri, Vidra si Oasa, care erau mai mult sau mai putin in drumul nostru. M-am gandit sa aduc acest album in special pentru cei care nu au fost inca pe Transalpina, chit ca unele imagini sunt usor desuete, avand in vedere ca lucrul la sosea continua, iar ultima oara cand am ajuns, cel putin sub pasul Urdele, lucrarile avansasera. Desi auzisem ca cea mai frumoasa parte e cea cuprinsa intre Ranca si Obarsia Lotrului, am vrut sa ma conving singura si sa o parcurc pe toata, adica din Novaci in Sugag (Sebes).

Va las sa decideti fiecare cat merita vazut. Enjoy the ride!

No comments:

Post a Comment